Bästa kvällen! :)

Heej! Är hemma från tjejmiddagen och tjejkvällen igår/idag. Det var fcking awesome! Vi hade det så bra, sjukt kul! :)

Kom hem till Jossan vid klockan 3 och sen kom alla andra(mathilda, selma, naima, klara, sofia). Vi bakade asgoda cupcakes och spelade wii. Sen vid 7 drog vi hem till Selma.. Då gick vi och köpte some stuff vi behövde till maten. Sen gjorde vi tacos. GOTT ! Och vi satt och pratade i köket till klockan 12. Då gick vi till sovrummet och pratade i 1-2 timmar. Sen fick vi lite ångest för att det var så varmt.. Så vid klockan 2-3 gick vi ut och fotade och tog frisk luft.. Sen gick vi in igen och gjorde CHAI LATTE. Det var sjukt gott :). Haha, sen vid 5 blev vi lite rastlösa.. Då tog jag och Naima på oss Selmas kläder och gick catwalk..och fotade lite.. Sen gick Selma och Mathilda catwalk. Sen gick vi ut igen och fotade lite, men gick in igen typ 10 minuter senare. När vi kom in pratade vi lite privat och sånt.. Och sen vid typ 6 somnade vi.

brr..brr..brr....
Jag vaknar av att min mobil ringer.. (klockan var 10:24 och jag var TRÖTT!) Jag och Selma ska hämta mobilen som ligger på bordet, och vi missar att svara, hahah.. Det varvåran tränare som ringde och skulle säga att det inte var träning idag, det var ändå ganska skönt eftersom vi var trötta. Vi gick iaf upp till köket klockan halv11-11 och gjorde VOFFLOR! Jättegott! Och typ alla åt 3½ våffla var :)..... Sen spelade vi monopol, sen åkte jag hem. Så nu är jag hemma och softar..

Eftersom jag inte ska träna idag så tänkte jag göra lite styrka iaf. Btw; när vi var hos Jossan fick vi lite av hennes gamla kläder. Fick ett par jättefina chinos osm jag är jättenöjd med :)..
Eftersom jag är så dålig på att ta bilder så har jag inga, men jag ska slänga in några på bloggen ändå! Men inte i detta inlägg. Får väl ta några av SELMA / NAIMA :) PUSS

Min kväll var awesome! Hoppas att vi gör detta oftare tjejer! :)
Cupcakes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!