Hej, jag blogggade inte igår :/


Förlåt för den sämsta bloggningen igår, jag bloggade ingenting, :( men saga gjorde det år mig iaf! :D TACK SAGA! ;) Gullig du är! :) Men lite stolt är jag för jag var inte inne på datorn på hela dagen :D

Igår var jag iaf med Malin, Hannah och Linus, askul! Vi var typ hemma hos Hannah hela tiden. Vi kom hem till henne vid 3 kanske, sen kom Linus och vi satt och pratade, sen gick vi och hyrde film, vi kollade på Hot Tub TimeMashin eller något sånt :p Sen satt vi och pratade och hade kuddkrig typ, haha, sen blev klockan halv 11 och vi tog tunnelbanan hem, fast jag blev hämtad halvvägs iaf :) Det var min gårdag!

Idag kommer jag att packa inför sälen och så! :) Måste ju fixa klart allting innan jag åker imorgon. På lovet så kommer jag bara kunna blogga lite halft, typ efter vi har åkt skidor och på kvällen ;) Annars hade jag tänkt att kolla om någon skulle kunna blogga åt mig på lovet kanske? :)

Nu ska jag äta, så vi hörs! :) puss!

p.s. jag blir alltid lika förvånad över hur snygg Linus är! :o haha :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!