Tired

Hej bloggen! Vaknade imorse av att det var så sjukt ljust i mitt rum (hade glömt att dra ner rullgardinen) och trodde att klockan var 10 och alla i min familj hade åkt hemifrån utan att väcka mig. Så jag gick upp och kollade på klockan, den var som tur bara tio i sex. Så jag gick och la mig igen.. Sen blev jag väckt och då var jag hur trött som helst! Så jag låg kvar ett tag, men sen fick jag jättebrottom. Smart.

Skolan var som vanligt, förutom att det är dansvecka så vi dansade på idrotten idag. Helt okej enligt mig. Åkte hem tillsammans med Markus och hans kompisar. Dom var lite galna, men bara lite.. När jag kom hem tänkte jag göra matteläxan som är tills på torsdag, men det blev inte riktigt så.. :/ Men jag ska göra den snart, för jag måste.. 

Klockan halv 8 ikväll ska jag på träning. Gympa/dans i Åsö. Ganska skönt att få röra sig efter hela lovet när man bara har slöat och ätit godis, ooups.

pusss

en bild på stranden i Thailand, där Helena var

Kommentarer
Postat av: Helena

Fanns ju betydligt finare strandbilder än den där haha :)

2011-04-27 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!