Har fixat inför fredag, weey :D

Hej bloggeen! Träningen var sjukt jobbig, vi sprang, stannade kutade upp för backen ca 50 gånger. Men nu är jag bäst som klarade av allt även fast jag inte sprungit sen förra sommaren, :p Haha, kanske man får skämmas lite?

Aja, när jag kom hem så duschade och fixade jag mig.. Sen så satte sig jag, mamma och pappa och planerade inför fredag, då jag ska ha tjejmiddag för mina poolare i klassen, :D Ska bli awesome! verkligen. Jag har ett tema på tjejmiddagen också, alla ska ha en ögonmask typ, så alla kommer vara sjukt fina, tror jag? ;) Eeh, har inte så mycket mer att säga förutom att.. Jag längtar gaaaleet tills på fredag och min födelsedag och tjejmiddagen!!  pusss

anka, :p


Kommentarer
Postat av: selma

ÅÅ bilden i headern är så sjukt fin ju (den med pilotisarna) du borde ha den som profilbild!! <3

2011-04-28 @ 23:40:49
URL: http://selmalindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!