GOOODMORGON

Hej! Idag (som ni kanske vet) så ska jag till grönan med Saga. Det kommer att bli hur kul som helst! Sen så sticker ju vi till långängen och träffar lite folk som vi känner där, nanana.. Och sen sover jag hos Saga tills på söndagen. Awesome! Kommer nog bara blogga från mobilen, men det blir iaf lite blogginlägg och så!

Vaknde nyss. Så nu har jag nästan klätt på mig, det blir nog ett par jeans och en blus. Vi får se.. Nu måste jag iaf packa väskan och kolla med Saga om hon är på G. Eller det beror på vad klockan är, hehe... Men vi hörs!


peace!

Kommentarer
Postat av: Berna ;)

Men d ee väll it öppet på grönan idag? de öppnar ju nästa lördag! :/ <33

2011-04-30 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!