Fcking b.ä.s.t!

Tjoo breee! Idag var det min födelsedag, den var bäst som faan' Måste bara säga det, haha fick ju iaf över 100 grattis på facebook ;ddd Och imorgon är det valborg! Det äger GAAAAAAAAL1! På dagen ska jag på gröööönaan med Saga, sen drar vi till långängen och träffar lite fölk.. Sen sussar jag hos henne. B.Ä.S.T. E.V.E.R. kommer dock inte blogga så mycket :/ men aja, kyss'
Vad jag fick;
converse - beiga
två toppar
ett par ray.ban - pilotsolbrillor
jeansshorts
abercrombie and fitch - kjol och mjukisshorts
thomas sabo armband med två berlocker
och en skinnjacka.. det var allt jag fick av familjen..

kompisarna;
massa olika smågrejer, smycken, body lotion, med mera xdd'

förut innan festen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!