Yakitori!

Hello' my dears!
Mamma kom hem för 1 timme sen, då hade hon köpt med sig mat. Thanks!
Ikväll tänkte jag börja på en helt ny design, har världens idé! Den kommer förmodligen komma upp någon gång i helgen :D great right? :p Det blir också mys framför tv:n ikväll, åh! Vad jag bara älskar fredagar, såhäääääääääääääär mycket! :D Whiiee!

Imorgon ska vi ha öppet hus/vårfest i skolan, så jag måste såklart dit. Men det brukar vara rätt så kul! Sen ska jag kolla på Quarnevalen som min bror är med och medverkar i! Ska bli kul att se! ;) Imorgon ska jag kanske också få träffa några släktingar från pappas släkt för första gången, har altså aldrig träffat dom förut. :D Så det ska också bli kul ;)
pusss


Kommentarer
Postat av: julia

7kt fin blogg !

2011-05-13 @ 20:38:28
URL: http://julialandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!