Totalt 1399,00

Hej på er! :D
Dagen har varit rolig. Först skolan, sen Gröna Lund med sötaste vännerna (åkte twister, kuuuuuuul ju!) och sen träning. På Grönan träffade jag några kompisar som jag inte sett på länge, så underbart! Köpte guldkort också, och nu är det registrerat!
När jag kom hem från träningen så åt jag, sen duschade jag och packade väskan, och nu är jag klar med allt. Ska bara lägga mig i sängen och läsa 'Jag Finns' det är en bok som Saga och Malin har läst,
dom säger att den är bra och jag tycker att den verkar bra, dock är den väldigt hemsk, men det gör den extra spännande, kanske ett boktips för er som gillar att läsa?
Ska iaf läsa nu så jag hör av mig imorgon, ;) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!