Drar in till stan och träffar världens finaste människa

Hello! Vaknde runt 10 och såg att det var härligt väder! :D Jag blir så pigg av bra och varmt och soligt väder! Så då gick jag upp och åt frukost med syskonen eftersom mina förräldrar inte är hemma.. Tydligen så var helenas kompis här också, :p Men han var snäll.

Filmen igår var SJUKT bra! Fast Tommy missade slutet, så dum han är, ;) hahaha, men sen gick han och då gick jag och la mig :p Pratade precis med Selma på facebook, och jag ska möta upp henne vid 1, så jag har faktiskt lite brottom nu, ;) så jag mobilbloggar sen, pusss

sen drar vi på träning

Kommentarer
Postat av: selma

Du är världens finaste!!!!!

2011-05-08 @ 21:53:50
URL: http://selmalindstdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!