Tillbaka på den här bloggen!

Hej!
Jag har ju bloggat på http://camillaas.devote.se men den sidan är så jobbig att blogga på, så jag bytte tillbaka till denna nu! :D Har suttit och försökt göra ehn perfekt header hela dagen, men det funkar inte, så det är en tillfällig design för tillfället liksom, :p

En rolig sak som hände nyss: Jag skulle precis börja skriva det här inlägget och då ropar mamma - jäklar! jag - vaddå?! :o mamma - handuken..! Vi måste ta in handuken! jag - regnar det? (kollar ut och ser att det småregnar lite) mamma - är du snäll och hämtar ion handuken? jag - okej.. Och sen 5 sekunder senare så öser det ner, det bullrar liksom i taket, och nu är det helt borta, helsjukt. :p

hehe, nu öser det ner igen xdd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!