Joggingtur (:

Hej!
Direkt när jag vaknade imorse så tog jag en joggingtur med mamma. Sprang kanske 2-3 km, härligt. Och sen när jag kom hem igen så åt jag frukost. Hade tänkt att göra lite styrka nu innan jag ducshar, får se..
Planerna för dagen är att baka bröd, och så ska jag ringa saga har inte sett eller pratat med henne sen typ skolavslutningen, det är jobbigt att inte träffa någon på länge när man annars brukar ses varenda dag. :p men som tur är så ska hon kanske komma till mitt landställe nästa vecka! :D Jättetaggad! :)

Igårkväll satt jag uppe framför datorn till typ halv 1 och bara kollade runt på topshops hemsida, dom har så fina saker där.. men hade ikaf tänkt att göra ett collage med kläder därifrån :)
so stay tuned girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!